Zuzendari australiarrak istorio erreal bat hartzen du. Hau da, 70eko hamarkadan moto zaharrarekin txapelketa batean parte hartzekotan Utahra bidaiatu zen Zeelanda Berriko jubilatu baten epopeia. Gizatasun handiko keinuez jositako istorio hunkigarria da, inuzentzia, ironia eta askatasuna barra-barra ageri dituen Anthony Hopkinsek protagonizatua.