Gabriel García Márquezen eleberri ezezagunetakoa den "La mala hora?-ren egokitzapena. Elkarren aurka dauden bi familia boterea lortzeko norgehiagoka ariko dira, kuriaren, udal gobernuaren eta epailetzaren ordezkarien bitartekotza interesatuarekin. Edozer baliabide egokia da batzuk besteei norberaren pentsamoldea inposatzeko, menderatutako lurraldea herrixka ziztrin bat besterik ez bada ere. Bere egitasmoa iazko ekitaldiko Zinema Eraikitzen sailean aurkeztu zuen Ruy Guerra zinemagile brasildar ospetsuaren film berria.