Emakumeak aseguru-etxe batean lan egiten du, ezkonduta dago eta alaba txikia du. Gizona berriz, amarekin bizi den albaitaria, aspertuta dago bakardadean bizi duen ohikeriarekin. Albaitariaren kontsultan gertatutako ezbehar baten ondorioz, elkar ezagutuko dute eta harreman anbiguo eta misteriotsua sortuko da bien artean. Nettoyage à sec-en zuzendariak suspentse-giro harrigarria lortzen du, batik bat bikote protagonistaren lanari esker.