Udara Berlinen. Bi emakume gazte, lagunak eta auzokideak, eguneroko oztopo ugariei aurre eginez bizitza gozatzen saiatuko dira. Batak seme bat du eta arazoak ditu alkoholarekin. Bestea gazte ausarta da, agureak zaintzen ditu eta bizitza partekatzeko gizon baten bila dabil. Berlin ezezagun bezain gertuko baten erretratu malenkoniatsua, nahiz eta dramatismorik gabe eta tonu arinez erakutsi eta bi protagonistak txera bereziaz zaintzen dituen.