Nueve reinas opera primarekin arrakasta handia lortu ondoren, Fabián Bielinskyk atraku perfektu berri bat proposatzen du, non ezer eta inor ez den itxuran dirudiena. Ricardo Darínek, protagonista nagusia ohiko naturaltasunez antzeztuz, hitz gutxikoa izanda ere oso erne dagoen taxidermista epileptikoarena egiten du. Emazteak utzi duenez geroztik, kasino bat atrakatzea bururatuko zaio.