Istripu baten ondorioz, gazte bat hil eta autoan zihoazen bi lagunak, ustez maitaleak, koma sakonenean geratuko dira. Horien senar-emazteak ospitalean topo egin eta etorkizun zailari aurre egiteko elkartzea erabakiko dute. Amodiozko istorio eder hau melodramaren ohiko osagarriak ekiditen ditu eta pertsonaien barneko drama sentikortasun eta kontu handiz aztertzen du.