Lehiaketa aurtengo film espainiarren artean gehien espero izan den batekin hasiko da. Montxo Armendarizen lan zail eta asmo handikoena izanik, zinemagile gisa duen nortasuna mantentzea lortu du, Bernardo Atxagaren eleberri ospetsuaren izaera leialtasun handiz islatuz, aldi berean. Garai ezberdinek elkar gurutzatuko dituzten hiru istorio biltzen ditu, bakoitzean pertsonaia pila aurkeztuz, eta horien bitartez, Obabako biztanle batzuen bizitzak zehaztasun handiz deskribatzen ditu.