Staho zinemagile gaztearen hirugarren luzea da. Aurretik Zabaltegin estreinatutako Vildspoor (Wildside) eta Dag og Nat (Day and Night) zuzendu zituen, nortasun handia erakutsiz. Azken horren eskema narratiboa errepikatuz, hain berekoia izanagatik irtenbiderik gabeko egoera batera iritsiko den pertsonaia ero bat erretratatzeko duen adimena nabarmen uzten du, berriro. Stahok eszenaratzean eta aktore zuzenketan birtuosismo bitxia erakusten du.