Drogazale bikote bat eta euren alaba txikia etxe kalamastra batean bizi dira. Emaztea ustekabean hilko denean, aita-alaba landetxe korrokoil batean kokatuko dira. Aita ere hil egingo da, eta alabak, orduan, ezin pertsonaia bitxiagoez jositako alegiazko mundu bat eraikiko du. Terry Gilliamen gainontzeko lanetan bezala, "mareen herrialde" honetan istorioa bera baino are garrantzitsuagoak dira zuzendariak bere irudimen mugagabearen xehetasun guztiak islatu asmoz darabiltzan efektu berezi ikusgarriak.