Auzo txiro bateko zenbait bizilagunen erradiografia: Ameriketara joan den mutil baten neskalaguna, izkutuan neskarekin maiteminduta dagoen gaztea, senarrak utzi eta dibortzioa eskatzera ausartzen ez den maitalea duen ama eta erabat harrituta alde batetik bestera eramango dituzten umeak, tartean. Gidoi zehatz bat, eszenaratze sendoa eta aktore talde bikaina nabarmentzekoak dira. Urte askoren ondoren, txekiar zinema Donostiako lehiaketara itzuliko da, interes handiko lan bat aurkeztuz.