Winterbottom ezusteko berri batekin dator. Nine Songs-en ondoren, literaturako klasiko bat egokitu du, hau da Laurence Sterneren "Tristram Shandy" berritzaile eta sailkaezina. Zuzendariak, liburuaren izaera askea galdu gabe, filmaketa bat aukeratu du, fikzio eta errealitateen arteko bidaia ironiko eta irudimentsu bat sortzeko. Protagonista 24 Hour Party People-eko Steve Coogan da.