Angel Vázquez (1929-1980) idazlearen izenburu bereko eleberri arrakastatsuaren bertsioa, non protagonistaren bakarrizketak umore garratzez erakusten duen Tanger hiri mitikoaren bizitza, une oparoenak, erorialdia eta bere bakardadea barne. Mariola Fuentesek ederki antzezten du pertsonaia konplexu hori. Argazkia José Luis Alcainerena da, hau da Tangerreko beste ospetsua.