Unibertsitateko irakasle ezkondu batek harreman bat du globalizazioaren aurkako mugimenduan buru-belarri sartuta dagoen gazte batekin. Arma-fabrika bati egindako erasoan ekintzaileek polizia bat harrapatu eta hil egingo dute. Inork ez du furgonetaren gidaria salatu nahi. Duela bi urteko Donostiako Zinemaldian Epaimahaiaren Gidoi Onenaren Saria jaso zuen Arven (Inheritance)-en zuzendariaren film berriak gaurkotasun handiko gaiak jorratzen ditu, konponbide eztabaidagarriak sahiestu gabe.