Anaiaren ezkontza dela eta, Tano gaztea ordu batzuz erreformatoriotik irten egingo da. Haren lagun min Richirekin, Patri neskalagunarekin, etxean bizi den amona zaharrarekin eta auzoko koadrilarekin egoteko aukera ezin hobea izanik, ez da erraza erreformatoriora itzuli beharra. El bola-ren protagonista ahaztezinak antzezpen nabarmena egiten du, aurretik Zabaltegin estreinatutako El factor Pilgrim eta El traje-ren egilearen film berri honetan.