1967an jaiotako gizon baten bizitza aztertzen du, hark bizi izandako hiru une garrantzitsuenen bitartez: hamaika urte zituela, aspaldian desagertutako bere aitaren berri izan zuen; hogeita bat urterekin, margolari izateari eutsi beharko dio, aitaren aginduz; hogeita hamaika urte dituela, aita berriro desagertu egingo zaio. 1999ko Donostiako Zinemaldian zuzendari onenaren Zilarrezko Maskorra jaso zuen Xizhao-ren zuzendariak sinatutako famili-historia bat da.