Jean-Claude epai-idazkariaren lana jakinarazpenak banatu eta bahiturak komunikatzea da. Bananduta dago, aita zaharra egoitza batean bizi da eta semearentzat berea bezalako etorkizun kaskarra espero du. Bulego pareko dantza eskolan Françoise ezagutuko du. Filmak tangoaren erritmo sentsual eta limurtzailean itxaropen izpi bat aurkituko duten pertsonaia bakarti batzuen azterketa bikaina egiten du. Aziertuzko hiru aktoreek, gainera, ikuslearekiko komunikazio estu eta erraza lortuko dute.