Gaztetan Malvinetan britainiar ejerzitoaren aurka borrokatu ziren bi gazte hogei urte geroago elkartuko dira. Biek zentzugabeko gerra hartan gogoz kontra bizi izandako inpernua gogora ekarriko dute. Gizarte argentinarrak ahaztu nahi lukeen une historiko hartaz zintzo mintzo den fikziozko lehen filma da. Iazko Zinema Eraikitzen saileko garaile nagusia.