Robert Wise
Wisek 85 urterekin ederki errealizatua, gerran semea galdu zuen dendari zaharraren eta denboraldi batez bere ardurapean izango duen mutiko beltzaren arteko laguntasuna erakusten du. Arrazakeriaz, gerraz eta beste zuzengabekeriez mintzo da, bikain antzeztua dagoen kontakizun hunkigarri honetan.