Robert Wise
Kontaketa hau West Side Story-rekin nolabait lotuta dago: maitasunari kontrajarritako bortizkeria tragikoa, New Yorkeko eraikin-hutsen artean kokatua. Baina oraingoan combat dance delakoa eta kapoeira dantzatzen dute eta 80ko hamarkadako musikaz girotua dago, Eurythmics taldeko Dave Stewarten partaidetzarekin.