Robert Wise
Sail mitikoaren lehen bertsio zinematografikoa, saga berrasi zuena. Jatorrizkoaren aktore talde berak parte hartzen du, Douglas Trumbullen efektu berezi berriez apaindua dago eta teknikari talde zabala bildu zuen. V´Ger izaki bitxiari aurre egitea izango da, oraingoan, Enterpriseren misioa.