Robert Wise
Anthony Hopkins gazte batek famili bateko kideak lur-jota utziko ditu, alaba istripuz hildako bere Audrey Roseren berraragiztatzea dela ziurtatuko dienean. Neskak jasango dituen krisiak direla eta, gizonak arrazoi duela dirudi. Wisek iradokitako beldurraren maisua dela argi uzten du, berriro.