Robert Wise
Naziek boterearen sinbolotzat hartutako zepelinaren ezbeharra biltzen du: zepelina Frankfurten jaurtiki eta AEBra sutan iritsi zen. Albistegien teknikak eta gertakariaren irudi errealak ere badarabiltza, garai hartarako oso berriak eta harrigarriak ziren efektu bereziez apainduak.