Robert Wise
Amerikar gazte batek, Vietnamgo gerrako desertorea, eta modelo batek elkar ezagutuko dute, Marokon. Etorkizun zalantzagarriko erromantze bat, Parisen geldialdia egingo duena, Wiseren lan berezi eta ezezagunetako batean. 1973an Donostiako Zinemaldian parte hartu zuen.