Robert Wise
Erronka izugarria Julie Andrewsentzat, izan ere hark antzezten baitu rol nagusia Gertrude Lawrence abeslari eta aktorearen biografia honetan. Musikal ikusgarri eta arina da, dokumentalaren teknikak fikzioarekin nahasten dituena eta, merezi gabe baina, porrot egin zuena. Daniel Massey bikain batek Noel Coward antzezten du.