Robert Wise
1926ko Txina asaldatuan amerikarren presentzia gogora ekarriz, Wisek Vietnamgo gerraz zuen ikuspuntu kritikoa adierazi zuen, beste partaidetza tragikoen aurrean baliagarri izaten jarraitzen duen gerraz, alegia. Ekoizpen erraldoia izanda ere, ezohiko izaera barnerakoi eta gizatiarra ageri du, eta horri esker, zuzendariaren lan onenetakotzat hartua da.