Robert Wise
Famili-film ospetsuena, dudarik gabe. Mundu osoan arrakasta handiz estreinatu zen, eta Julie Andrewsi ospea emateaz gain, Trapp sendiaren istorioa mito bihurtu zuen. Hammerstein eta Rodgersen abesti zoragarriak, austriar paisaia eta naziei aurregitea gogoangarri ditu bost Oscar jaso zituen ikuskizun gozagarri honetan.