Robert Wise
Sam Raimik eta beste zinemagile askok miretsitako beldurrezko film hau kultozkoa bilakatu da, egun. Etxe handi batean naturaz gaindiko fenomenoak gertatzen direnez geroztik, zenbait pertsonaia gertakarion ikerketaren inguruan elkartuko dira. Zuzendaria, beldurra eragiteko, kameraren mugimenduaz, enkoadraketez eta argiaz baliatzen da.