Robert Wise
Azala komedia erromantikokoa eta bihotza tragikoa duen film hau William Gibsonen antzezlan batean oinarritua dago. Wisek haren egitura nagusia berreskuratu du, gizon banandu berriaren eta dantzari ameslariaren etxebizitzak bata bestearen parean ipini baititu, antzezlanean bezala. Bi aktoreen arteko konplizitatea erabatekoa da.