Zinemaren Historiako film ospetsuetakoa da. Bernsteinen musikarekin eta Wiserekin batera zuzendaria izan zen Robbinsen koreografiekin, Romeo eta Julieta-ren birmoldaketa egiten du, non New Yorkeko bi kaleko-banda parez-pare jartzen dituen, dantza arinez eta abesti iraunkorrez apainduz. Wisek filmaren hamar Oscarren artean bi jaso zituen.