Robert Wise
Zinema-beltzean klasiko bat, Wise jeneroan zein garrantzitsua izan den argi uzten duena. Atsekabez eta ezkortasunez betea, arrazakeria eta frustrazioa nahasten ditu, hiru atrakatzaileen gorabeherak erakusteko. Jazz musika zoragarria berriro ere, John Lewis eta Modern Jazz Quarteten eskutik.