Robert Wise
Robert Wisek heriotz-zigorraren lazturaren salaketa goiztiar eta ausarta egin zuen. Hilketa batez akusatutako emakumearen drama errealismo osoz islatu ahal izateko, zuzendaria bera exekuzio batean izan zen. Susan Haywardek Oscarra jaso zuen. Jazz musikaz osatutako soinu bandan, Gerry Mulligan, besteak beste.