Robert Wise
Wisek itsaspekoen filmen oinarri guztiak ezarri zituen benetako untzi baten neurri estuekin eraikitako dekoratuetan filmatutako luze honekin. Destruktore japoniar baten aurkako bataila erakusten duen bitartean, kapitain beteranoaren eta haren aginduak betetzeari uko egingo dion tenientearen arteko etengabeko liskarrak biltzen ditu. Tentsio handia itsas azpian.