Robert Wise
Bigarren Mundu Gerra etxetik ikusia, Zeelanda Berrian, non lau ahizpa bizi diren. Gau eta egun, gerran dauden gizonen edota, zorionez ala zoritxarrez maiteminduko dituzten besteen zain egongo dira. Melodrama txukun bat, narrazio-laburtasun handikoa eta emakumeek protagonizatua.