Robert Wise
Film honek Tonic klubeko bi alde ezberdin erakusten ditu: batetik, ikuskizunen eszenatokia, eta bestetik, sukaldea eta bulegoa. Idazkari berria piskanaka gaueko arriskuak ezagutuz joango den neska zuhur bat da. Musikala izan gabe ere, abesti ugari biltzen duen komedia da.