Wisek boxeoaren munduaz egindako bigarren lanak Rocky Grazianoren biografia biltzen du, haurtzaro zail eta auzuneko delinkuentziatik hasita ringera igo eta ospea lortu zuen arte. Paul Newman sasoitsu batek eta Oscarra jaso zuen Ruttenbergen argazki sarituak Wiseren kontaketa zoragarria osatzen dute.