Robert Wise
Abentura bila dabilen eskarmenturik gabeko gazte bat Rodocken arrantxora iritsiko da. Rodock zaldi bat lapurtzen harrapatuz gero urkatzeari ekiten dion gizon gupidagabea da. Emazteak iragan zaila gainditzen lagundu izana zor dio, eta orain, senarra baretzen saiatuko da.