Robert Wise
Wolfgang Petersenen Troy (2004) estreinatu baino ia 40 urte lehenago, Wisek benetako extrak bilduz, Cinecittán eraikitako dekoratuekin, Cinemascope asmatu berrian eta efektu digitalik gabe filmatu zuen, Italian. Zurezko zaldi baten bitartez egindako erasoarekin amaitzen den famili-drama honen nazioarteko aktoreen artean, Brigitte Bardot gaztetxo bat azaltzen da.