Robert Wise
Boterea bereganatzeko norgehiagoka, bat batean lehendakaririk gabe geratu berri den enpresa batean. Haren ondorengoa aukeratzeko 24 orduak presio, desira eta traiziozko txoke batean bihurtuko dira. Aktore talde harrigarri batek antzeztua eta Venezian saritua, Oscarretan lau izendapen lortzeaz gain.