Robert Wise
Emakume pairamentsu batek porrot egindako aitaren heriotzari aurre egingo dio, irakasle eta landa-emakume bihurtu eta patuaren zorigaitzak gainditzen saiatuko da. Gutxienez, seme bat du, amak So Big deitua. Jane Wymanen neurrira egokitutako melodrama bat, garaiko best-seller batean oinarritua.