Robert Wise
Bigarren Mundu Gerrako gertakari ia ezezagun bat gogoratzen du. Nonbait, Mongoliako tribu batek basamortuan galdutako soldaduei zela pilaren truke lagundu zien. Abentura azkar eta dibertigarri honetan, Harpo Marxen imitatzaile mongoliar bat azaltzen da.