Robert Wise
Henry Hathawayen The Desert Fox (1951) filmaren jarraipena, Wisek bataila-eremuaren eta gerraren aurrean izututa dagoen hiritar arruntaren berreraikitze errealista batean bihurtua. Rommelek (James Mason) oso agerpen laburra egiten du, oraingoan.