Robert Wise
Boris Ingsterrek eta Billy Wilderren azken lanetan kolaboratzaile izandako I.A.L. Diamondek idatzitako komedia. Joera ekologikoa duen salaketa sarkastikoa egiten du, gas konpainia batek kondorren erreserba batean egin asmo dituen zulaketak abiapuntutzat hartuz.