Robert Wise
Gizon batek, atzetik dituen gaizkileak hiltzera doazkiola ikusirik, poliziarengana joko du, bere egoera salatuz. Hiri txiki bateko mafien berri ematen saiatu den kazetaria da. Zuzendariaren beraren kutunetakoa, B motako film-beltz bikaina da, ikus eta narrazio aurkikuntzez josia.