Robert Wise
Hitchcocken eragina eta gidoi konplexu bat abiapuntutzat dituen intrigazko melodrama bat, non emakume poloniar batek kontzentrazio-esparruan hildako lagun baten nortasuna beregan hartuz, Ameriketan duen semeaz arduratu eta bizitza hobeago bat bilatuko duen. Tartean, etxe handi mehatxari bat eta etxe-irakasle arriskutsu bat.