Robert Wise
Hegazkin bat mendian jausi da. Ume bat bizirik irten da. Gurasoak, berriz, hil egingo dira. Ume hori, berez, duela bost urte jaso zuten. Erreskate lanetan dabiltzala, balizko hiru amek euren iragan zaila gogoratuko dute. Kazetaritza-melodrama, intrigazko uneez josia eta hiru aktore bikainek antzeztua.