Robert Wise
Stoker Thompson boxeolari zaharra ring gainean bizirauten saiatuko da. Iruzur baten biktima da, emaztea bere patu ilunarekin atsekabetuta bizi den bitartean. Denbora errealean azaldutako istorioa, boxeoaren eta galtzaileen inguruko filmen artean klasikoa, errealismo handikoa, Scorsesek eta Stallonek miretsia. Epaimahaiaren Saria jaso zuen Cannesen.