Robert Wise
Garaiko western harrigarrietakoak zine-beltzaren giroa bete-betean lortzen du, besteak beste itzalen arteko borroka bortitz bat erakutsiz. Mendebalde Urruna euripean, elurrez estalita eta gau giroan filmatua, non Mitchumek bere burua iragan ilunaren eta abeltzainen arteko gatazka baten erdian aurkituko duen.