Robert Wise
Robert Wise Mexikora joan zen, gertakariez jositako intrigazko film bizkor hau egitera. Abiapuntua, koilare baten eta aseguru-agente baten desagerpena. Mezu misteriotsuak, amodioa eta gaueko klubetako giroa, zesta-puntan ere ibiliko diren B multzoko film batean.