Robert Wise
Wiseren lehen film beltz garrantzitsu honek, aparteko eszenaratzearekin, istorio ilun eta zikoitz bat biltzen du. Emakume bat hiltzaile batekin maiteminduko da, horrek hilketa bikoitza eragin duela dakien arren. Jatorrizko kontaketak dioen bezala, Claire Trevor gizona baino hilgarriagoa izan daiteke.