Robert Wise
Ezustekoez jositako intrigazko film arina, non abokatu bat nagusia hiltzeaz akusatu duten klub bateko abeslaria babesten saiatuko den. Krimena, amodioa, komedia apur bat eta abesti parea, RKO estudioetako B motako ohiko film batean.